آخرین اخبار
کد مطلب: 80278
اولين شکست آبي‌ها مقابل سپاهان/ استقلال تيم بي‌دفاع!
تاریخ انتشار : 1393/05/23 22:08:45
نمایش : 1877
تيم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اولين شکست خود را متحمل شد تا تيم اصفهاني به تنهايي در صدر جدول قرار بگيرد.
  به گزارش سلام لردگان، تيم استقلال از ساعت 19 و 15 دقيقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف سپاهان رفت که نيمه اول بازي با نتيجه 3 بر يک به سود سپاهان به پايان رسيد. سپاهان با اين برد 9 امتيازي شد و تک و تنها در صدر جدول قرار گرفت و صدر جدول طلايي باقي‌ ماند و استقلال هم با 6 امتياز به رده سوم رسيد.

در دقيقه 3 مسابقه اولين خطر روي دروازه استقلال خلق شد و مهدي شريفي پا به توپ وارد محوطه جريمه استقلال شد که ضربه او به تيرک دروازه‌ افقي آبي‌پوشان برخورد کرد.

اولين کرنر بازي را استقلال در دقيقه 9 به دست آورد که مدافعان سپاهان ضربه ارسالي هاشم بيک‌زاده را دفع کردند.

در دقيقه 15 اميد ابراهيمي از راه دور به سمت دروازه سپاهان شوت زد که ضربه او را شهاب گردان به کرنر فرستاد.

ميلاد فخرالديني با يک شوت از راه دور زيبا در دقيقه 17 گل اول استقلال را به ثمر رساند. اين اولين گلي بود که سپاهان در ليگ چهاردهم دريافت کرد.سپاهان بعد از گل بر فشار حملاتش اضافه کرد.

در دقيقه 24 توپ درون محوطه جريمه استقلال توپ به دست خسرو حيدري برخورد کرد و داور به سود سپاهان اعلام پنالتي کرد که احسان حاج‌صفي اين پنالتي را تبديل به گل کرد تا بازي مساوي شود.

بعد از گل عليرضا فغاني داور مسابقه کريم بوستاني؛ مربي دروازه‌باني استقلال را به دليل اعتراض از روي نيمکت اخراج کرد.

فغاني داور مسابقه به هادي عقيلي، محمدرضا خلعتبري، پريرا، شجاع خليل‌زاده از سپاهان کارت زرد نشان داد.

خليل‌زاده مدافع سپاهان در دقيقه 90 با دريافت کارت زرد دوم از ميدان اخراج شد.

حملات سپاهان ادامه پيدا کرد و مهدي شريفي در دقيقه 32 توپ ارسالي پريرا را در دهانه دروازه تبديل به گل کرد تا سپاهان از آبي‌پوشان تهراني پيش بيفتد. زردپوشان اصفهاني در پايان نيمه اول پيروز به رختکن رفتند.

نيمه دوم هم سپاهان حملاتش را ادامه داد تا اينکه در دقيقه 64 پاس خلعتبري در داخل محوطه جريمه به پريرا رسيد و اين مهاجم برزيلي هم با يک شوت دقيق گل سوم سپاهان را به ثمر رساند.

در دقيقه70 ضربه کاشته استقلال را محمد قاضي زد که توپ به ديواره دفاعي سپاهان برخورد کرد.

در دقيقه 72 بازهم سپاهان روي دروازه استقلال صاحب موقعيت گل شد که خلعتبري با بي‌دقتي به توپ ضربه زد و دروازه خالي استقلال را نتوانست باز کند.

استقلال در اين مسابقه هم  در خط دفاعي مثل دو ديدار ديگرش دچار ضعف بود و سپاهان هر وقت حمله مي‌کرد مي‌توانست به راحتي از خط دفاع آبي‌پوشان عبور کند. اين در حالي است که حنيف‌عمران‌زاده و اميرحسين صادقي دو مدافع اصلي اين تيم مصدوم هستند و در اين فصل هنوز نتوانسته‌اند براي استقلال بازي کنند.

در دقيقه 78 ضربه سر آرش برهاني با اختلاف زيادي از روي دروازه سپاهان به بيرون رفت.

در دقيقه 82 ضربه کاشته هاشم بيک‌زاده را شهاب گردان به کرنر فرستاد.

در دقيقه 89 خلعتبري فرصت داشت گل چهارم را به استقلال بزند اما ضربه او با اختلاف کمي از کنار دروازه استقلال به بيرون رفت.

در دقيقه 90 استقلال پشت محوطه جريمه سپاهان صاحب ضربه خطا شد که اين ضربه هم سودي براي استقلال نداشت.دقيقه 92 هم ضربه سر برهاني توسط گردان به کرنر فرستاده شد.

ترکيب استقلال:

محسن فروزان، مگوييان، محمدرضا خرسندنيا، ميلاد فخرالديني( از دقيقه 67 آرش برهاني)، هاشم بيک زاده، اميد ابراهيمي، آندرانيک تيموريان( از دقيقه 77 پژمان نوري)، جاسم کرار( از دقيقه 62 عليرضا رمضاني)، خسرو حيدري، سجاد شهباززاده، محمد قاضي

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب سپاهان:

شهاب گردان، شجاع خليل‌زاده، هادي عقيلي، عبدالله کرمي، وريا غفوري، رسول نويدکيا( از دقيقه 87 علي کريمي)، احسان حاج‌صفي، حسين پاپي، محمدرضا خلعتبري، مهدي شريفي( از دقيقه 68 جواهير سوکاي) و پريرا( از دقيقه 82 اميرحسين کريمي)

سرمربي: زلاتکو کرانچار

انتهاي پيام/
منبع: فارس

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس